نوشته های یک وهابی در توئیتر درباره نبش قبر حجر بن عدی
محمدرضا شیبانی
گناهانمان را cut کنیم ودر پوشهRecycle Bin بیاندازیم

لعنت خدا بر شما

وَإِذَا قِيلَ لَهُ اتَّقِ اللَّـهَ أَخَذَتْهُ الْعِزَّةُ بِالْإِثْمِ ۚ فَحَسْبُهُ جَهَنَّمُ ۚ وَلَبِئْسَ الْمِهَادُ
 ﴿سوره مباركه بقرة - أيه ٢٠٦﴾

و چون به او گویند: از خدا پروا کن، غرور و سرسختی و تعصّب و لجاجت، او را به گناه وا می دارد؛ پس دوزخ او را بس است، و یقیناً بد جایگاهی است.


ترجمه:

1- پاک کردن سوریه و عراق از مشرکین {پیروان} علی‌بن ابیطالب مهمتر از پاک کردن فلسطین از یهودیان است
ما نوادگان معاویه هستیم ای رافضی‌ها {منظور شیعیان}

2- و قبر علی بی ابی طالب را نبش خواهیم کرد ان شا الله و مهدی را از سردابه خارج می‌کنیم و اون را می‌کشیم. این یک تهدید نیست بلکه پیمانی است که ما با شما رافضی‌ها بسته‌ایم

3- آرزو دارم قبر زینب را هم نبش کنم.

 و ان عدتم عدنا!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

تبادل لینک
ساعت1:22---21 خرداد 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری
از وبلاگت خوشم اومد دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم.
اول سایت ما رو تو وبلاگت ثبت کن بعد بیا به آدرس زیر و آدرس وبلاگتو بصورت اتوماتیک ثبت کن.
http://link.persiantemplate.ir

لطفا وب سایت من رو با اسم و آدرس زیر تو سایتت ثبت کن - ممنون
اسم وب سایت ما : گالری عکس مهرجو
آدرس وب سایت :
http://www.mehrjo.ir
منتظرم
بــــــــــــــــــــــــای بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدین من امروز 02/02/1391 که روز تولدم هست این وبلاگ رو تاسیس کردم. با آرزوی موفقیت و سر بلندی برای شما عزیزان گرامی.
آخرین مطالب
نويسندگان